Wie

Laura Corstiaans

199519_10150134957542068_665987067_6543872_5057335_n

Opleidingen:
– Bachelor Logopedie (Lessius Hogeschool Antwerpen) – 2010
– Bachelor Zorgverbreding en Remediërend leren (Karel de Grote Hogeschool) – 2011
– Bachelor Autisme (Plantijn Hogeschool Antwerpen) – 2012

Specialisaties:
– Typ 10 (cursus 2012 – C&Eplore)
– Eet- en drinkproblematiek bij baby’s en jonge kinderen (cursus 2015 – Pro Education)
– Oromyofunctionele therapie (basiscursus 2016 – omft.info)
– Oromyofunctionele therapie (verdiepingscursus 2017 – omft.info)
– Praktische cursus spelling (cursus 2020 – Kwec)

In april 2011 startte Laura als zelfstandige logopediste in een groepspraktijk waar ze ervaring opdeed rond leerstoornissen, met de nadruk op rekenstoornissen. In 2015 publiceerde ze samen met toenmalige collega’s Hilde Heuninck en Dagmar Mahieu een praktijkboek rond metend rekenen. In september 2014 richtte ze ‘De Letter’ op en sinds januari 2015 combineert ze het werken in haar eigen praktijk met het werken in een multidisciplinaire praktijk te Zevendonk.

Liese Van Dun

Opleidingen:
– Bachelor Logopedie (Thomas More Antwerpen) – 2018
– Bachelor Buitengewoon Onderwijs (Karel de Grote Hogeschool) – 2019

Liese studeerde af als logopediste in 2018. Hierna specialiseerde ze zich in het buitengewoon
onderwijs. Zo kan ze gericht tegemoet komen aan de noden van alle kinderen. Sinds april 2019 is ze
werkzaam in onze praktijk als zelfstandige logopediste. Dit combineert ze met een job in het
buitengewoon onderwijs, waar ze werkt met kinderen met spraak- taal en leerstoornissen. Als jonge
logopediste is ze zeer gemotiveerd om voortdurend bij te leren en haar logopedische kennis uit te
breiden.

Manou Mazijn

Opleidingen:
– Bachelor Logopedie (Thomas More Antwerpen) – 2021.

In februari 2021 studeerde Manou af als logopediste. In maart 2021 startte ze in onze praktijk als zelfstandige logopediste. Manou gaat zich nog verder specialiseren in meertaligheid, vanaf september zal ze een postgraduaat opleiding volgen. Hierdoor zal ze over de nodige inzichten en vaardigheden beschikken om meertalige kinderen en hun omgeving te ondersteunen en te begeleiden. Verder is ze ook gemotiveerd om in de andere logopedische domeinen haar kennis voortdurend uit te breiden.